چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند:خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شاهد باید در اولویت کارهای مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید عصر امروز در دیدار با رئیس بنیاد ‏شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت های بنیاد شهید اظهارداشتند: نباید به کارهای کرده بسنده کرد و باید برای آینده ای درخشان برنامه ریزی کرد.

ایشان گفتند: مسئله ایثارگران مساله ای زاده شده با انقلاب اسلامی است و پیشتر فقط در حوزه شهدای کربلا این بحث مطرح می شد.

این مرجع تقلید خاطرنشان کردند: بنیاد شهید دارای ویژگی‌هایی غیر از سایر سازمان‌ها و ‏نهادهاست و به دلیل جدیدتر بودن، نیازمند تفکر و اندیشه و سرمایه‌گذاری بیشتری است؛ خدمت به ایثارگران و خانواده‌های شاهد باید در اولویت کارهای مسئولان باشد.

معظم له بیان کردند: یکی از نکاتی که مسئولان بنیاد شهید باید به آن توجه کنند، مسائل مادی، رفاهی، درمانی، فرهنگی و معنوی همسران، والدین ‏و فرزندان شهدا و همچنین جانبازان و ایثارگران است.

ایشان با اشاره به این که خدمت به اقشار زیر پوشش بنیاد شهید مربوط به ‏همه زمان‌هاست، خاطرنشان کردند: باید این مساله درنظر گرفته شود که این خدمات نسبت به آینده هم که ممکن است حوادثی به وجود بیاید وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید با بیان این مطلب که اگر خانواده‌های ‏شاهد و ایثارگر مورد توجه امروز ما نباشند، افراد در آینده دچار تردید می شوند، بیان کردند: نیاز خانواده های شهدا فقط مسایل مادی نیست و باید به نیازهای معنوی و فرهنگی آنها نیز توجه بیشتر شود؛ باید برنامه هایی داشت که شاهد افزایش شادابی و نشاط جامعه ایثارگری باشیم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد:خادمان شهدا بدانند که کار آنها، مهمترین عبادت و ذخیره قیامت است و این کارها ارزش بسیار بالایی دارد که فقط اجر اصلی آن را خدا می داند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha